Instrukcje i informacje Dziekana Wydziału Ekonomicznego dla Studentów

 

 

 

Instrukcje i Komunikaty Dziekana Wydziału Ekonomicznego dla Studentów

Komunikat Dziekana Wydziału Ekonomicznego z dnia 17.02.2022 w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych w semestrze letnim w roku akademickim 2021/22

Komunikat Dziekana z dnia 21 stycznia 2022 roku w sprawie organizacji kształcenia na Wydziale Ekonomicznym w okresie od dnia 22 stycznia do 24 lutego 2022 roku

Komunikat Dziekana Wydziału Ekonomicznego w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych w okresie 20.12.2021-9.01.2022 r. z dnia 15.12.2021 r.

Komunikat Dziekana Wydziału Ekonomicznego w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych do końca semestru zimowego w roku akademickim 2021/21 z dnia 29.11.2021

KOMUNIKAT DZIEKANA z dnia 1. września 2021 roku w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym w roku akademickim 2021/22

KOMUNIKAT DZIEKANA z dnia 20 maja 2021 roku W SPRAWIE DOKOŃCZENIA REALIZACJI ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH,SESJI EGZAMINACYJNEJ ORAZ PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW DYPLOMOWYCH W SEMESTRZE LETNIM ROKU AKADEMICKIEGO 2020/21

KOMUNIKAT DZIEKANA z dnia 9.03.2021 W SPRAWIE REALIZACJI ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH NA PIERWSZYM ROKU STUDIÓW I STOPNIA W SEMESTRZE LETNIM ROKU AKADEMICKIEGO 2020/21

Instrukcja nr 10 Dziekana Wydziału Ekonomicznego z dnia 26.01.2021 r. w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych w semestrze letnim roku akademickiego 2020/2021 na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

Komunikat Dziekana z dnia 26.01.2021 roku dla Studentów i Wykładowców Wydziału Ekonomicznego w sprawie realizacji zajęć dydaktycznych w semestrze letnim w roku akademickim 2020/21

KOMUNIKAT DZIEKANA z dnia 3.11.2020 roku DLA STUDENTÓW I WYKŁADOWCÓW WYDZIAŁU EKONOMICZNEGO w sprawie realizacji nauczania w formie zdalnej od 7 listopada 2020 roku

KOMUNIKAT DZIEKANA DO STUDENTÓW I ROKU STUDIÓW NIESTACJONARNYCH I STOPNIA: KIERUNKI EKONOMIA ORAZ FINANASE I RACHUNKOWŚĆ

KOMUNIKAT DZIEKANA dotyczący zajęć dla 2. roku studiów niestacjonarnych I stopnia: kierunki Ekonomia oraz FiR z dnia 16.10.2020 r.

 

List Dziekana do studentów pierwszego semestru studiów stacjonarnych I stopnia z dnia 1 października 2020 r.

List Dziekana do studentów pierwszego semestru studiów niestacjonarnych I stopnia z dnia 1 października 2020 r.

List Dziekana do studentów trzeciego semestru studiów I stopnia (stacjonarnych i niestacjonarnych) z dnia 30 września 2020 r.

List Dziekana do studentów piątego semestru studiów I stopnia oraz studentów 1 i 3 semestru studiów II stopnia (stacjonarnych i niestacjonarnych) z dnia 30 września 2020 r.

Instrukcja 9 z dnia 22 września 2020 r.

Instrukcja 8 z dnia 1 czerwca 2020 r.

Instrukcja nr 5 z dnia 22. marca 2020 r.

Instrukcja Dziekana dla Studentów Wydziału z dn. 16 marca 2020 r.

 

Informacje dla Studentów studiów podyplomowych

COVID-19 information and procedures

Dodatkowe informacje

 

Informacje z dnia 15 marca 2020 r.

1. Studenci, którzy uzyskali zgodę na przedłużenie sesji do 13 marca 2020 roku lub dłużej, będą mieli automatycznie przedłużoną sesję do końca marca br., tj. bez konieczności składania dodatkowych wniosków. 

2. Zawieszone zostają bezpośrednie konsultacje nauczycieli akademickich ze studentami; konsultacje ze studentami powinny odbywać się online.

3. Na prośbę Przewodniczącego Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej Polskiej Minister podjął decyzję o automatycznym przedłużeniu okresu ważności legitymacji studenckich do 31 maja 2020 roku – w związku z powyższym nie ma konieczności indywidualnego ich przedłużania.

4.  Składanie wniosków o Indywidualną Organizację Studiów będzie możliwe maksymalnie do 7 dni kalendarzowych po przywróceniu zajęć w Uczelni;

5. W pozostałych sprawach studenckich, w związku z odwołaniem zajęć dydaktycznych na UPP, możliwe jest składanie wniosków kierowanych do prodziekanów ds. studiów drogą elektroniczną (podpisane skany); wyjątek stanowi oświadczenie o rezygnacji ze studiów, które zgodnie z regulaminem studiów musi być złożone w formie pisemnej – w związku z zawieszeniem obsługi bezpośredniej studentów, oświadczenie to powinno być wysłane pocztą; decyzja zostanie przekazana drogą mailową na adres, z którego wniosek został wysłany; w temacie wiadomości należy napisać czego wniosek dotyczy (np. „wniosek o wydanie zaświadczenia”, „wniosek o powtarzanie przedmiotu”, itp.), a plik musi być nazwany według schematu: nazwisko.imię.nr albumu (np. Kowalski.Jan.191919.pdf);

6. Studenci mają obowiązek zapoznawania się na bieżąco z informacjami publikowanymi na stronach internetowych UPP oraz przekazywanymi pocztą elektroniczną, dotyczącymi organizacji zajęć i procesu dydaktycznego.

 

Komunikat z dn. 13 marca 2020 roku